- Catalina i Javier, 40:50
- Toni, Marc i Paco, 36:26
Mostrando entradas con la etiqueta Curses. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Curses. Mostrar todas las entradas
miércoles, 30 de mayo de 2012
Cursa de Sa Barcella (Estiu 2011)
Un nou èxit (com sempre) de la secció esportiva del CARS. La cursa es va fer a Sineu i varem córrer:
Trinca (Estiu 2011)
Catalina i Xavier han organitzat la primera triatló no competitiva de Sineu (1-Trinca2011). Ester i Alfredo han cedit la seva casa de Son Serra de Marina, i Juan ha fet de cotxo granera. Els participants hem fet 35 km en bicicleta, 7 km corrent i 300 m nedant. En total una matada.
Sortim a primera hora del mati
El cotxo granera
Després de la bicicleta i abans de córrer
Després de córrer
Abans de nedar
Recuperant forces
Sortim a primera hora del mati
El cotxo granera
Després de la bicicleta i abans de córrer
Després de córrer
Abans de nedar
Recuperant forces
lunes, 11 de abril de 2011
Cursa Divina Pastora (10 km)
Hola novament.
La cursa "Divina Pastora" (vaja nom) ha estat un nou rotund èxit dels integrants del CARS.
El "liebrijano" el temim lesionat, però els altres membres han tornat a triomfar, amb temps estratosfèrics.Anim.
Aquí teniu els resultats:
CorriendoVoy.com | Videos gratis de Circuito Divina Pastora [Palma de Mallorca]
La cursa "Divina Pastora" (vaja nom) ha estat un nou rotund èxit dels integrants del CARS.
El "liebrijano" el temim lesionat, però els altres membres han tornat a triomfar, amb temps estratosfèrics.Anim.
Aquí teniu els resultats:
- Paco. Temps, 54:16. Temps real, 53:42
- Ester i Alfredo. Temps, 57:49. Temps real, 57:24
- Cati. Temps, 59:23. Temps real, 58:50
- Maria. Temps, 1:01:45. Temps real, 1:01:23
CorriendoVoy.com | Videos gratis de Circuito Divina Pastora [Palma de Mallorca]
domingo, 12 de diciembre de 2010
XXVII Marató de Calvià (12-12-2010)
La XXVII edició de la Marató de Calvià ha estat un nou èxit espectacular del CARS.
Per a aquesta edició teníem alguns reforços externs. Del nostre club germà "Club Atletisme de Serrat" venien els prestigiosos "runners" Gemma Llorensí (per córrer 10 km) i Pau Muñoz (per córrer la mitja marató). Tenien dos bitllets d'anada i tornada Barcelona-Palma per 70 € amb Ryanair. Com no varen poder imprimir les targes d'embarcament, en el darrer moment la companyia els demanava 180 € per imprimir-les. Increïble. Malauradament no varen poder venir a reforçar el CARS. No qualifiquicaré el tema, però , a que tot pensam el mateix?
L'altre reforç fou Pablo Pareja (venia de Barcelona amb una altra companyia), independent, però que aviat serà una nova adquisició del CARS.
Tornem a la cursa que és la part més important. El CARS va presentar corredors/corredores a la 10 km "Nordic Walking", cursa de 10 km i mitja maratò.
Nordic Walking
Varem tenir dos representants, Chefa Donoso (01:27:08, 23 a la general i 14 a la seva categoria) i Lourdes Biern (01:27:13, 24 a la general i 15 a la seva categoria). Com podeu comprobar una participació d'altíssim nivell.
Cursa de 10 km
Aquí el CARS va fer un ou de dos vermells. El CARS presentà tres representants femenines, Catalina García (0:56:58, a una mitjana de 5:42 min/km, 238 a la general i SEGONA a la seva categoria) Cati Pons (0:57:05, a una mitjana de 5:43 min/km, 243 a la general i PRIMERA a la seva categoría) i Maria Bennasar (1:03:52, a una mitjana de 6:23 min/km, 286 a la general i TERCERA a la seva categoria, i aixó que va tenir un virus de panxa que va efectar considerablements les seves forces). Les valentes dones del CARS són immillorables, qué pensaveu?
Mitja marató
Aquí els homes del CARS intentarem quedar a l'altura de les dones però varem fer els ous a terra, almenys alguns. El nostro lider, Kim-Tonil Villalonga i el reforç extern varen fer un paperazo. Els temps foren: Toni Villalonga (1:38:48, a una mitjana de 4:42 min/km, 224 a la general i 11 a la seva categoria), Pablo Pareja (1:42:29, a una mitjana de 4:52 min/km, 295 a la general i 78 a la seva categoria), Paco Muñoz (1:53:11, a una mitjana de 5:22 min/km, 445 a la general i 21 a la seva categoria), Pep Lluis Forteza (1:53:23, a una mitjana de 5:23 min/km, 450 a la general i 5 a la seva categoria) i Javier Blasco (1:58:42, a una mitjana de 5:38 min/km, 493 a la general i 24 a la seva categoria).
Pep Lluis i Javier han fet una gran cursa a la seva primera mitja marató.
La conclusió general és que el CARS trionfa allà on va.
Aquí teniu el reportatge gràfic de l'esdeveniment.
La Cati com a primera de la seva categoria
Catalina i Maria, segona i tercera (alerta teniu en Delgado molt aprop).
Aquí tenim les tres campiones amb els seus trofeus
Una vegada recollits els premis (els que varen tenir) anarem a fer un bon dinar al "Mesón Palmanova". Després tothom a ca seva a descansar i recuperar forces.
Aquí teniu un vídeo de la sortida
I aquí un altre
El darrer
Per a aquesta edició teníem alguns reforços externs. Del nostre club germà "Club Atletisme de Serrat" venien els prestigiosos "runners" Gemma Llorensí (per córrer 10 km) i Pau Muñoz (per córrer la mitja marató). Tenien dos bitllets d'anada i tornada Barcelona-Palma per 70 € amb Ryanair. Com no varen poder imprimir les targes d'embarcament, en el darrer moment la companyia els demanava 180 € per imprimir-les. Increïble. Malauradament no varen poder venir a reforçar el CARS. No qualifiquicaré el tema, però , a que tot pensam el mateix?
L'altre reforç fou Pablo Pareja (venia de Barcelona amb una altra companyia), independent, però que aviat serà una nova adquisició del CARS.
Tornem a la cursa que és la part més important. El CARS va presentar corredors/corredores a la 10 km "Nordic Walking", cursa de 10 km i mitja maratò.
Nordic Walking
Varem tenir dos representants, Chefa Donoso (01:27:08, 23 a la general i 14 a la seva categoria) i Lourdes Biern (01:27:13, 24 a la general i 15 a la seva categoria). Com podeu comprobar una participació d'altíssim nivell.
Cursa de 10 km
Aquí el CARS va fer un ou de dos vermells. El CARS presentà tres representants femenines, Catalina García (0:56:58, a una mitjana de 5:42 min/km, 238 a la general i SEGONA a la seva categoria) Cati Pons (0:57:05, a una mitjana de 5:43 min/km, 243 a la general i PRIMERA a la seva categoría) i Maria Bennasar (1:03:52, a una mitjana de 6:23 min/km, 286 a la general i TERCERA a la seva categoria, i aixó que va tenir un virus de panxa que va efectar considerablements les seves forces). Les valentes dones del CARS són immillorables, qué pensaveu?
Mitja marató
Aquí els homes del CARS intentarem quedar a l'altura de les dones però varem fer els ous a terra, almenys alguns. El nostro lider, Kim-Tonil Villalonga i el reforç extern varen fer un paperazo. Els temps foren: Toni Villalonga (1:38:48, a una mitjana de 4:42 min/km, 224 a la general i 11 a la seva categoria), Pablo Pareja (1:42:29, a una mitjana de 4:52 min/km, 295 a la general i 78 a la seva categoria), Paco Muñoz (1:53:11, a una mitjana de 5:22 min/km, 445 a la general i 21 a la seva categoria), Pep Lluis Forteza (1:53:23, a una mitjana de 5:23 min/km, 450 a la general i 5 a la seva categoria) i Javier Blasco (1:58:42, a una mitjana de 5:38 min/km, 493 a la general i 24 a la seva categoria).
Pep Lluis i Javier han fet una gran cursa a la seva primera mitja marató.
La conclusió general és que el CARS trionfa allà on va.
Aquí teniu el reportatge gràfic de l'esdeveniment.
Aquí tenim les tres campiones amb els seus trofeus
Una vegada recollits els premis (els que varen tenir) anarem a fer un bon dinar al "Mesón Palmanova". Després tothom a ca seva a descansar i recuperar forces.
Aquí teniu un vídeo de la sortida
I aquí un altre
El darrer
viernes, 19 de noviembre de 2010
Behobia-San Sebastian 2010
La carrera Behobia-Sant Sebastià (20 km) ha estat un nou èxit del CARS.
Ens varem apuntar cinc corredors (Toni, Xavier, Javier, Pep Luis i Paco). Malauradament, Xavier es va rompre en els entrenaments previs, és el que té haver passat dels cinquanta. Els altres quatre quedarem com campions, els quatre sortirem i, increïble, els quatre acabarem.
Abans de continuar hem de comentar una mica el viatge a San Sebastián. El divendres arribarem a Bilbao, Chefa, Javier, Cati, Toni, Catalina, Xavier, Maria i Paco. Olga i Jesús ens varen rebre i tots plegats anarem a San Sebastián. Allà ens trobarem amb Koro, Iñaki, l'altra Koro i Enrique, i tots anarem a sopar a una sidreria. Com sempre va estar tot molt bo.
Volem agrair que Enrique s'anàs a ca na Koro i a ca seva montàs un pis "patera" per als membres del CARS.
Dissabte ferem amb cotxe el recorregut de la cursa (Javier i Pep Lluis, els "novatos" s'espantaren de la duresa de la cursa). Després de passejar una mica, a cuinar el sopar de disabte i el dinar de diumenge.
Diumenge varem fer la cursa i després un dinar immillorable en la societat d'Iñaki. El menú va ser picada variada amb boquerons de Koro i la seva germana, caldereta de llamàntol (de les cuineres Chefa i Cati) i tonyina amb salsa de tomàtiga (del cuiner Iñaki). Després del dinar, l'aeroport i tornada a casa.
Volem agrair la rebuda i les atencions que Olga, Koro, Koro, Jesús, Enrique i Iñaki han tingut amb el CARS. La veritat és que serà impossible igualar tot el que han fet per noltros.
Tornem a la cursa.
Tots els membres del CARS varem fer menys temps que en l'anterior edició. Pep Lluís i Javier en la seva primera cursa de llarga distància feren un temps increïble, a més varen arribar com si només haguessin corregut quatre o cinc quilòmetres (mirau el vídeo de la seva arribada).
Aquí teniu el vídeo de l'arribada de Toni (1:38:25)
CorriendoVoy.com | Videos gratis de Behobia-San Sebastián [San Sebastián]
Ara arriba Paco (1:54:28)
CorriendoVoy.com | Videos gratis de Behobia-San Sebastián [San Sebastián] (temps de cursa 2:34:04)
Ara Pep Lluis (1:55:47) i Javier (1:55:51)
CorriendoVoy.com | Videos gratis de Behobia-San Sebastián [San Sebastián] (temps de cursa 2:35:25)
Aquí teniu l'aribada de Paco, Pep Lluis i Javier (dos minuts).
Videos | Behobia San Sebastian 2010 | Francisco Muñoz Izquierdo | Atletismo | Atletismo a tope
Aquí teniu un vídeo espectacular del recorregut de la cursa. Com voreu hi ha dues pujades molt dures
Ens varem apuntar cinc corredors (Toni, Xavier, Javier, Pep Luis i Paco). Malauradament, Xavier es va rompre en els entrenaments previs, és el que té haver passat dels cinquanta. Els altres quatre quedarem com campions, els quatre sortirem i, increïble, els quatre acabarem.
Abans de continuar hem de comentar una mica el viatge a San Sebastián. El divendres arribarem a Bilbao, Chefa, Javier, Cati, Toni, Catalina, Xavier, Maria i Paco. Olga i Jesús ens varen rebre i tots plegats anarem a San Sebastián. Allà ens trobarem amb Koro, Iñaki, l'altra Koro i Enrique, i tots anarem a sopar a una sidreria. Com sempre va estar tot molt bo.
Volem agrair que Enrique s'anàs a ca na Koro i a ca seva montàs un pis "patera" per als membres del CARS.
Dissabte ferem amb cotxe el recorregut de la cursa (Javier i Pep Lluis, els "novatos" s'espantaren de la duresa de la cursa). Després de passejar una mica, a cuinar el sopar de disabte i el dinar de diumenge.
Diumenge varem fer la cursa i després un dinar immillorable en la societat d'Iñaki. El menú va ser picada variada amb boquerons de Koro i la seva germana, caldereta de llamàntol (de les cuineres Chefa i Cati) i tonyina amb salsa de tomàtiga (del cuiner Iñaki). Després del dinar, l'aeroport i tornada a casa.
Volem agrair la rebuda i les atencions que Olga, Koro, Koro, Jesús, Enrique i Iñaki han tingut amb el CARS. La veritat és que serà impossible igualar tot el que han fet per noltros.
Tornem a la cursa.
Tots els membres del CARS varem fer menys temps que en l'anterior edició. Pep Lluís i Javier en la seva primera cursa de llarga distància feren un temps increïble, a més varen arribar com si només haguessin corregut quatre o cinc quilòmetres (mirau el vídeo de la seva arribada).
Aquí teniu el vídeo de l'arribada de Toni (1:38:25)
CorriendoVoy.com | Videos gratis de Behobia-San Sebastián [San Sebastián]
Ara arriba Paco (1:54:28)
CorriendoVoy.com | Videos gratis de Behobia-San Sebastián [San Sebastián] (temps de cursa 2:34:04)
Ara Pep Lluis (1:55:47) i Javier (1:55:51)
CorriendoVoy.com | Videos gratis de Behobia-San Sebastián [San Sebastián] (temps de cursa 2:35:25)
Aquí teniu l'aribada de Paco, Pep Lluis i Javier (dos minuts).
Videos | Behobia San Sebastian 2010 | Francisco Muñoz Izquierdo | Atletismo | Atletismo a tope
Aquí teniu un vídeo espectacular del recorregut de la cursa. Com voreu hi ha dues pujades molt dures
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
